2011. június 24., péntek

Hangulat

4 megjegyzés:

  1. Úgy kéne tenni valamit, ha egy kisgyerek szomorú... Azok az összevont fekete szemöldökök, lehajtott fej... Sokatmondó kép nagyon! De úgy vélem, ez csak egy pillanatnyi elgondolkodás, gyerekes töprengés, ugye? :) Maga a kép nem hagy érzelmek nélkül!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Szerkesző!

    Én a kelemenpictures.wordpress.com-tól vagyok és szeretném felhívni a figyelmedet a paw-puppies.szunyi.com fotópályázatára! A pályázatot együtt rendezzük. A szervezésben benne van még a cute-dogs.szunyi.com is.
    Lenne esélyed. :)
    Bővebb infók:
    http://kelemenpictures.wordpress.com/extrak/versenyek/nyari-hangulat/
    Remélem felkeltettem az érdeklődésed. Ha van kedved jelentkezz.
    Üdv:
    KD

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nem is szomorú! Talán éppen most boldog igazán. Mikor teljesen belefeledkezik egy érzésbe, gondolatba, hangulatba... Jó portré, szerintem!

    VálaszTörlés